Інформатика


Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня .
В. Сухомлинський
З тих пір минуло майже століття, але вислів залишився актуальним. Лише вислів… Методи, прийоми і засоби навчання змінилися, розроблено нові технології інтерактивного навчання. Завдання сучасного вчителя брати їх на озброєння і працювати.
В умовах сучасної школи, коли центром освітньої діяльності є дитина, а головним завданням кожного вчителя – формування всебічно розвинутої гармонічної особистості, все більш актуальним стає застосування сучасних технологій навчання, що враховують індивідуальність кожного учня.
Однією із таких форм є інтерактивні технології, що сприяють збагаченню і розвитку творчого потенціалу як вчителя так і учня, розкриттю здібностей дитини, бажання і уміння вчитися, творити, відчувати радість пізнання.
Проблемна тема: нноваційні технології навчання на уроках інформатики"
Актуальність обраної теми полягає в необхідності широкого застосування продуктивних інноваційних технологій на уроках інформатики та у позаурочний час, які дозволяють швидше, економічніше і якісніше досягти освітньої мети в навчально-виховному комплексі.
Саме при використанні інтерактивних технології учні вчаться шукати інформацію, систематизувати її та узагальнювати. Методичні можливості сучасних педагогічних технології дають можливість вчителю вільно почуватись використовуючи їх багатогранність та різноманітність. Водночас збільшуються вимоги до вчителя, він повинен стати порадником для учня, зобов‘язаний перебувати в постійному творчому пошуку, володіти основами психології, вміти використовувати на власних уроках сучасні технічні засоби навчання.
Метою роботи є прищеплювати учням інтерес до вивчення сучасних інформаційних технологій, вчити їх бачити необхідність інформатики, розвивати їхнє креативне мислення. Кредо моє: я не знаю яким буде світ, коли підростуть мої учні, які цілі й цінності будуть актуальними тоді, тому намагаюсь запалити їх єдиним прагненням – учитися.
Забезпечувати розвиток особистості в процесі навчання інформатики важче, ніж подавати основи теоретичних знань. В умовах особистісно зорієнтованої освіти потрібно поєднувати різні типи навчання: індивідуальний та колективний, діалоговий та контекстний, створюючи всі умови для творчої діяльності та застосовуючи активні й інтерактивні методи навчання .
Предметом дослідження є методика впровадження інноваційних технологій на уроках інформатики в старших та молодших класах навчальному закладі.
Практичне значення одержаних результатів полягає в застосуванні інтерактивних методів навчання інформатики, які представлять учням не лише теоретичні знання, а й навчатимуть їх думати, обговорювати, досліджувати та застосовувати предметний матеріал.
Апробація результатів дослідження. Основні результати моєї роботи були викладені в посібнику «Інноваційні технології навчання», який використовується вчителями Дроздинського ЗЗСО.
Сучасна людина повинна мати винахідливе мислення, знаходити шляхи розв’язання проблем у будь-якій ситуації, працювати в команді, бути здатною приймати рішення, активно використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у всіх галузях своєї діяльності
💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭





Немає коментарів:

Дописати коментар

Новорічна вікторина "Два морози" у 6-Б класі

  Новий рік- період чудес, свято радості та очікування чогось нового, неймовірного. Дуже важливо зуміти зберегти у дитячих серцях віру в чуд...